اَلّهم عَجّل لِولیکَ الفَرَج

اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

O ALLAH be for your representative, the Hujat, proof, the sun of Hasan, your blessings be on him and his forefathers, in this hour and every hour, a guardian, a protector, a leader, a helper, a proof and an aye. Until you make him live on the earth, in obedience to you and cause him to live in it for a long time

چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم * خانه اش ویران باد * من اگر ما نشوم تنهایم * تو اگر ما نشوی خویشتنی* ازکجا که من و تو شوری از عشق و جنون باز بر پا نکنیم* از کجا که من و تو مشت رسوایان را وا نکنیم * من اگر بنشینم ،تو اگر بنشینی چه کسی بر خیزد * من اگر برخیزم تو اگر برخیزی همه بر می خیزند

طهورا

هر نهاد و موسسه ای این روزها سعی می کنه قدمی رو در راه خدمت به بانوان برداره ! خیلی عالیه آفرین ... اما براستی بازدهی اینگونه فعالیت ها چقدره؟  به چه اندازه کار سمبلیک انجام می دهیم و به چه اندازه بر آورد نیاز مخاطب رو می کنیم و طبق اون اصول برنامه ریزی می کنیم؟

طهورا همایش چهار روزه بانوان وبلاگ نویس به دعوت دفتر توسعه وبلاگ دینی و باهمکاری مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از هفدهم تا بیستم مرداد ماه برگزار شد . فرصتی شد تا گروه دخترانه آسمانیان با خانوم های دست به قلم، آشنایی بیشتری پیدا کنه. بچه هایی که هر کدوم در زمینه های مختلف حرفی برای گفتن دارند. همه بشاش و با شور و نشاط!  امیدواریم این شور و نشاط به همین همایش ختم نشه.
 خب اصولا برگزاری چنین نشست هایی برای مستحکم تر کردن روابط مجازی به دیدار های حقیقی لازم و زیبا می نماید اما آن چیری که باید هدف باشه و ما هم به خوبی در روش اجرای برنامه ها مشاهده کردیم پایه گذاری حرکات بنیادین و مستمر ست . مدیریت، جهت دهی و برنامه ریزی هدفمند در طول برگزاری چینین اردوهایی حرف اول رو میزند.
برای اولین تجربه شاید بتوان از مسایلی مثل پراکندگی موضوعات، خروج از محور اصلی نشست ها  و بعضا عدم هماهنگی سطح مخاطب و سخنران چشم پوشی کرد اما از انجا که در حیطه وبلاگ نویسی بانوان هنوز اندر خم یک کوچه ایم؛ سطح توقعات و انتظارات از چنین همایش هایی بسیار بالاست. بنظر می رسد با کاهش مدت اردو و یا افزایش نشست های تخصصی وب نویسی به جای استفاده از اساتید بنام عرصه های دیگر امکان استفاده بهینه از فرصت ایجاد شده حاصل می شد. همچنین استفاده از حضور همکارانه گروه های فعال دیگر محیط مجازی می توانست نقش مکمل را برای اردو ایفا کند .
امیدواریم تلاش های مخلصانه دوستان دینی بلاگ با همت خانومای وب نویس نتیجه بده و بیش از پیش شاهد رشد و تعالی وبلاگ های دخترانه باشیم .

----------------------------------------------------------------

اصل نوشت:
انسان را رسولانی ست باطنی و ظاهری؛ او را که هر سال بعثتش خجسته می داریم محمد(ص) خاتم الانبیا نامیده اند و آن را که چندان بیاد نداریم : فطرت !

ای رسول باطنی حرا را دریاب : اقرا ...اقرا  ...  تا بیابی توان بلّغ را .