اَلّهم عَجّل لِولیکَ الفَرَج

اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

O ALLAH be for your representative, the Hujat, proof, the sun of Hasan, your blessings be on him and his forefathers, in this hour and every hour, a guardian, a protector, a leader, a helper, a proof and an aye. Until you make him live on the earth, in obedience to you and cause him to live in it for a long time

چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم * خانه اش ویران باد * من اگر ما نشوم تنهایم * تو اگر ما نشوی خویشتنی* ازکجا که من و تو شوری از عشق و جنون باز بر پا نکنیم* از کجا که من و تو مشت رسوایان را وا نکنیم * من اگر بنشینم ،تو اگر بنشینی چه کسی بر خیزد * من اگر برخیزم تو اگر برخیزی همه بر می خیزند

Happy Girlfriends day!

ورودی پست الکترونیکم رو باز کردم عنوان اخرین دریافتی این بود :
Happy Girlfriends day!
بنظر شما جالب نیست که در فرهنگ غربی شاهد روز هایی تحت عنوان ولنتاین و روز دوست دختر و لابد دوست پسر و ... هستیم؟
بنظر من که فرهنگ غرب کلا جالب و اعجاب برانگیزه:
تا زیر هیجده سالی تینیجر(نوجوان)محسوب می شی و هر کاری که بکنی تحت عنوان نوجوان معافی -این یعنی ریشه درخت رو ضعیف پروراندن- بعد که به بالای نوزده سال می رسی یه حساب بانکی و معافیت از تحت نظارت خانواده بودن و آزادی محض و ... و این یعنی شاخه های درخت رو حرص نکردن و علف هرزه ها رو رها کردن.
خب درخت بی ریشه ای که همینجور به سوی آسمان ناکجا آباد قد می کشه بدیهیه که دیگه میوه دادن و ندادنش، سبز بودن یا پژمرده شدنش مهم نباشه. لا جرم در این جنگل بی عاطفگی باید دست و پا زد باید دل رو به سراب مانندی خوش نمود، اونوقت جوونی که جرات و عرضه تشکیل خانواده نداره و دل هوس بازش هر زو پی رنگ و لعابی پرسه می زنه دل می بنده به صفحات سرد تقویم که با نامگذاری تحت عناوین مختلف می خواهند گوشه ای از گرمای نداشته زندگی رو به اون اعطا کنند .
جالب تر اینکه در پایان این نامه نوشته شده بود : میزان دریافتی شما از این نامه مساوی ست با میزان علاقه دیگران به شما! لابد دوست دختر دوست پسر داشتن هم کیلوییه!
حالا به نظر شما جالب نیست . بنظر من که خیلی جالبه خیلی!  اگه جالب نبود که دم ولنتاین میدون ونک و جردن و حتا چهار راه کوکای تهران احتمالا کهک قم ! با قلب های قرمز و گل های سرخ مزین نمی شد!
حتما ما هم یه چیزی کم داریم که .... کجای کاریم ؟ کجا؟
......................................................................................
پی نوشت1 : سوتفاهم نشه! این نامه (ایمیل) رو یه خانوم برای اطلاع رسانی برای بنده ارسال کرده بود!!!
پی نوشت2 : شاید خرده بگیرند که الان حال و هوای بهمن هست و دهه فجر و این چیزا چیه نوشتید! اما یه کم تامل :برای چه انقلابی شد و جوان هایی فدا ؟


آری حجاب محدودیت است...

خدا رحمت کنه استاد شهید مطهری رو که فرمودن حجاب مصونیت است نه محدودیت.حقا که عجیب کلام مستدلی است و ای کاش یک شیرمرد دیگر هم پیدا می شد و فریاد می کرد که حجاب محدودیت است.آری حجاب محدودیت است برای آنان که می خواهند پا در حریم عفت و پاکی یک زن بگذارند.

آری حجاب محدودیت است برای آنان که در قلبشان مرض است و عذاب دردناک در انتظارشان.(1)

آری حجاب محدودیت است اما نه برای من ، برای آن چشم هایی که تشنه ناپاکی است...... و آن نگاهان مسموم که تیر زهر آلود شلیک می کنند.آری....حجاب سپر محکم من است. من با حجابم . حق من است که خود را بپوشانم تا در این مزرعه حیوانیت بشر چریده نشوم.مزرعه عفت و پاکی زیباترین منظره ای که به خود دیده امروز بر قامت من است و چه زیباست این کلام که چادر بهترین نوع حجاب و نشانه ملی ماست.

دوباره از حجاب می نویسیم ، دوباره این آهنگ زیبای خلقت را نغمه می کنیم تا وفادار بمانیم. وفادار به عهد برادری که در نامه ی گلگونش فریاد کرد حجاب تو کوبنده تر از خون من است.بگذارید همه فریب خوردگان وادی بی غیرتی و تساوی ! حقوق زن و مرد !!! بشنوند که پوشش حق من است نه برهنگی ، که برهنگی پاداشی است به چشم های آلوده و علف های هرز این مزرعه خلقت.
کدام عقل ناقص برهنگی مرا ، حقی ضایع شده از من می داند و فریاد ستاندن حق سر می دهد؟! و افسوس و صد افسوس که هنوز بعضی از میان خودمان ، در هیبنوتیزم تبلیغات چشم چرایان و هوس بازان در این اندیشه اند که پوشش ظلمی است بر ما و باید به سوی برهنگی رفت...!!!


ای وای بر ما اگر ساکت بنشینیم
.....................................................................................................


پی نوشت ها :
1- فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا  آیه 10 سوره بقره
- ندای آسمانی یک در سرزمین وحی به میقات رفته است.برایش دعا کنیم تا با حجی مقبول و سعیی مشکور به آغوش خانه اش (دخترانه) بر گردد.   


   1   2   3      >