• وبلاگ : )دخترانه (نداي آسماني
  • يادداشت : دانش جو !
  • نظرات : 0 خصوصي ، 15 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + دانشجو 

    به نام خدا

    باسلام !اول اينكه اين روز را گرامي ميدارم و نه تبريك !؟

    فكر نميكنم مواردي كه عرض كرده ايد مورد موافقت دولت محترم بوده باشه چرا كه شاهد افزايش روز افزوني در ظرفيت دانشگاهها و ورود جوانان به طرق مختلف به دانشگاه هستيم .اگه دانشگاه بازده آنچناني نداره ، اگه دانشجو بودن بيكاري مدرن هستش ، اگه مدرك تحصيلي بالاتر آينده شغلي افراد رو تضمين نميكنه ، اگه دانشجو بودن تاثيري در كسب معرفت ندار ه چرا سيل عظيمي از دانشجو در كشور در حال راه افتادن هستش واگر نه ، دانشگاه به گفته امام خميني (كارخانه آدم سازي است ) وبانگاهي به علت نامگذاري 16آذر بعنوان روز دانشجو وپي بردن به اينكه حيات جامعه به پويابودن دانشجو بستگي داره ، بهتر هستش كه افراد حوزوري خود را بيگانه از دانشگاه و دانشجويان نپندارند ونيز افراد دانشگاهي خودرا دور از حوزه ندانند وهركدام دستاوردهاي خود را صادقانه ودر خور فهم در اختيار ديگري قرار دهند تا با همكاري يكديگر به رشد و تعالي جامعه كمك كنند.(البته اين سخن به مفهوم تسخير حوزه توسط دانشجويان ويا تسخير دانشگاه توسط حوزويان نيست كه در همه چيز تعادل بايد حفظ بشه )

    درثاني از دولت محترم وتمام دست اندركاران تقاضا دارم بگذراند دانشجو پويايي و فعاليت هاي خود را اعم از سياسي ، اقتصادي ، فرهنگي و ...حفظ كند چرا كه دانشجوي مرده به درد هيچ كس نميخورد مگر افراد قدرت طلب واينكه با سياست هاي درست زمينه به كار گيري نيروهاي حازق را فراهم كنند .

    در اين باب حرف بسيار و وقت اندك است .كساني كه تمايل به پرسش ويا نقدو پيشنهادي به گفته هاي من دارند ميتونند به آيدي و يا ايميل من پيام بدند.انشاءالله بتونم پاسخهاي منطقي ارائه بدم.

    موفق باشيد ...

    پاسخ

    سلام بر شما دانشجوي گرامي شديدا تكذيب مب كنيم كه گفته باشيم دانشجو بودن بد است بسياري از ما و دوستانمان هم هم حوزوي هستيم و هم دانشجو و بسيار بروروي وحدت و همدلي بيش از پيش حوزه و دانشگاه تاكيد داريم كه هر دو قشر بندهاي از بندگان خدايند و انشالله در پي كسب علم و معرفت ... پيشنهاد مي كنيم مطلب را بازنگري بفرماييد: ما هم دلايلي را كه به گونه اي در رشد جمعيت دانشجويان اثر داشته بر شمرده ايم و البته نه همه آنها را // در ضمن نه ما سخنگوي دولتيم و نه وكيل مدافع اما حداقل در مورد افزايش سهميه ورودي دانشگاه مي توان گفت كه از خواست مردم نشات گرفته است. دوست عزيز تعريف شما از پويايي و فعاليت چيست ؟؟ آيا كف و سوت زدن در محافل عام نشان از آزادي بيان دارد؟؟ و يا شجاعت پيشگي ؟؟ و آيا اينكه رييس جمهور ما مفتخر است كه هنوز خود را استاد دانشگاه بنامد براي ما جاي بسي فخر ندارد ؟؟ هرچند كه هنوز راه دراز است اما در بيداري قلندر شك نكنيد ... و ممنون از حسن توجه شما